Porabljenčki - izdelki, ki sem jih porabila do konca

April je že tukaj in z njim tudi spomladansko čiščenje, saj mi je v tem času zmanjkalo kar nekaj izdelkov, ki sem jih redno ali pa malo manj redno uporabljala, nekaterim je pa pretekel rok uporabe. Izdelki, ki sem jih porabila do konca so negovalni, tako za obraz kot tudi za telo, medtem ko se moram posloviti tudi od dveh ličil, ki jima je potekel rok uporabe.

Dvorec Trebnik Vlažilni serum s hialuronsko kislino
Lahko rečem, da sem bila presenečena in hkrati žalostna, ko sem kar naenkrat ugotovila, da mi ga je zmanjkalo. Izdelek sem prejela na blogerski konferenci in bila nad njim noro navdušena. Najraje sem ga uporabljala v kombinaciji s tonikom in nato čez nanesla še vlažilno kremo. Serum je odlično navlažil mojo kožo v zimskih dneh, ko ji je vlage še posebej primanjkovalo. Poleg dostopne cene (stane okrog 12€), me je navdušil tudi s sestavinami, saj ima malo in z embalažo, saj je priročna na pumpico in lahko vsaj približno odmeriš koliko izdelka želiš dobiti iz embalaže, hkrati pa se ti izdelek ne poliva, saj je precej tekoč. 

Afrodita clean phase micelarna raztopina
To je izdelek, ki je že kar nekaj časa pri meni in sem ga končno porabila. Izdelek dobro odstrani ličila in je nežen  (na moji občutljivi koži ni povzročal reakcij). Je pa to micelarno vodo potrebno po uporabi sprati z vodo z obraza, kar je minus, če bi jo želel uporabljati nekje, kjer nimaš dostopa do vode. Glede na to, da sem za to, da sem izdelek porabila potrebovala precej časa, mislim da nakupa ne bom ponovila. 

Afrodita 100% SPA mousse za telo
To je bil moj že drugi lonček. Še vedno me motijo rdeča zrnca z vitaminom E, ker če jih ne raztopiš in vtreš, puščajo na oblačilih rdeče madeže, kar mi ni najbolj všeč. Všeč pa mi je občutek, ki krema pušča na koži, še bolj pa vonj po jagodah. Nakup bom zelo verjetno ponovila. 

Afrodita 100% SPA peeling za telo
Jagodni peeling za telo me je najprej očaral s svojim vonjem pa tudi z občutkom med uporabo. Drobljene marelične koščice na koži namreč dajejo občutek, kot da bi v morju ležal na mivki. Gre sicer za nežen piling, ki pa odstrani odmrle kožne celice ob redni uporabi. Sama sem ga uporabljala enkrat na teden ali dva tedna. 

L'oreal gel liner
Tale gel liner je preživel z mano kar nekaj časa in sedaj se poslavljam od njega, čeprav ga nisem porabila do konca. Težava z eyelinerji pri meni je, da jih ne uporabljam pogosto in zato mi zastarajo, ne da bi jih kaj preveč porabila. To je bil moj prvi gel eyeliner in bil mi je všeč, saj se enostavno nanaša in na svojem mestu ostane ves dan. 

Maskara Lancome Drama
Posloviti se bom morala tudi od moje potovalne Lancome maskare. Čeprav je izdelka v embalaži še kar nekaj jo bom morala zamenjati, saj je preteklo 6 mesecev od odprtja. Glede na to, da jo sama uporabljam približno 4krat na teden lahko rečem, da se je dobro držala. Maskara je pri meni odlično opravljala svojo funkcijo, priznam pa da glede maskar nisem zahteven uporabnik, saj si vedno želim le poudarjene trepalnice brez pretiranega volumna ali dolžine. Najbolj pomembno mi je, da maskara ostane cel čas na svojem mestu in se ne razmaže pod očmi in to je tej maskari uspelo. V večji različici je ne bi kupila, saj manjša povsem zadošča mojim 6 mesecem uporabe. Bom ponovila nakup? Verjetno ne, ker je na trgu preprosto preveč maskar za testirat.  



Kater izdelke pa si ti porabila do konca? 

Ni komentarjev