Recept: Bananin kruh

Končno mi je uspelo speči bananin kruh. Ni prvi, je pa prvi po zelo dolgem času. Sedaj sem se že nekaj časa spravljala k peki, vendar ali nisem imela časa ali pa mi je zaradi utrujenosti zmanjkalo volje.Torej moj bananin kruh je pečen in tudi varno spravljen v hladilniku, ker bi drugače že celega pojedla (predober je). Da ga boš pa lahko tudi ti pripravila, pa ti bom zaupala svoj recept.


Kaj potrebuješ?
400g zrelih banan
50g kokosove moke
50g ovsenih kosmičev
4 jajca
100g (kokosovega) masla
2 žlički  pecilnega


Sama sem dodala še:
Cimet
Muškatni orešček
Rum
Ingver


Lahko pa dodaš tudi:
Vanilijo
Čokolado (70g)
Kakav v prahu (30g)


Kako ga narediš?
Najprej prižgi pečico, če se ti le-ta dolgo segreva, in sicer jo ogrej na prijetnih 180 stopinj. Olupi banane in jih nareži na krožnik in zmečkaj z vilicami. Pazi da so banane zrele (lahko tudi že malo rjave), če niso jih raje pusti nekaj dni stati in se šele potem loti peke. V posodo daj jajca, banane in stopljeno maslo (Sama sem uporabila navadnega lahko pa uporabiš tudi kokosovo maščobo.) in zmešaj v gladko maso. Ovsene kosmiče najprej v multipraktiku zdrobi in jih skupaj s kokosovo moko in dvema žličkama pecilnega praška dodaj zmesi in dobro zmešaj, da dobiš enakomerno zmes. Sedaj pa dodaj še začimbe in ostale dodatke in spet zmešaj. Kruh pečemo v ozkem in visokem pekaču. Pekač lahko obložiš s peki papirjem, ali pa ga premažeš z maslom in posuješ s kokosom. Peče se nekje med 40 in 50min, odvisno od pečice. Kruh lahko med peko naraste. Moj pa se je po peki tudi hitro vrnil na svojo prvotno višino.


Ko je pečen ga najprej pusti, da se ohladi. Potem lahko odrežeš košček ali dva (potrebno ga je poskusiti) in preostanek zaviješ v folijo in daš v hladilniku. Najbolje je da v hladilniku počiva čez noč. Drugi dan je namreč še boljši kot prvi.


Bananin kruh je razmeroma zdrava sladica, saj ne vsebuje še dodanih sladkorjev, ampak kljub temu jo je potrebno uživati zmernih količinah.






Ni komentarjev