Mačke

Tokratna tema bloge: mačke!. Tisti, ki me poznajo vedo, da sem nora nanje in da bi bil moj idealni hišni ljubljenček tiger. Ker pa tigri spadajo v divjino, se bom zadovoljila z mačkami, ki jih lahko imam doma. Zaenkrat imam na seznamu mačk, ki bi jih rada imela, navadno črno mačko (ker so pač pikiji), bengalsko mačko in savansko mačko.


Kaj imam rada pri mačkah? To da so samosvoje in da jih drugi ne brigajo. Vejo kdaj bi se crtale in kdaj te bodo ugriznile, če jih preveč časa božaš (enkrat sem zaradi tega končala na urgenci). Še vedno je najboljši (čeprav včasih boleč) občutek, ko pridejo spati nate in se s tačkami in krempeljčki sprehajajo po tebi, medtem ko se udobno nameščajo.

Letos pa mi je tudi končno uspelo obiskati razstavo mačk, ki je potekala na Gospodarskem razstavišču, kjer se je predstavilo okrog 200 čudovitih muck. Med pasmami je zagotovo prevladoval main coon, bilo pa je tudi kar nekaj britank. Poleg teh so bile na razstavi še bengalke, senežka, svinge in nekatere druge pasme. Čisto vsaka pa je bila posebna na svoj način.

Da pa ne bom predolgo nakladala je tukaj nekaj utrinkov z razstave:



















1 komentar

  1. Pikiceeee <3 Upam, da mi bo drugo leto uspelo obiskati razstavo, joj kako so lepe!

    OdgovoriIzbriši